dilluns, 29 agost de 2011

Llibres que m'acompanyen: El río de la luz, Javier Reverte

Després d’haver llegit els seus llibres de viatges a Grècia i a l’Amazones, no vaig poder resistir la temptació de comprar-me El río de la luz de Javier Reverte, que explica un viatge a Alaska i al Canadà, de seguida que el vaig veure a la llibreria. De fet, crec que vaig sortir d'allà pensant que el pròxim destí podia ser el mateix que el de l'autor madrileny.

És un llibre del 2009 que explica el viatge que l’autor va fer el 2006 per Alaska i el Canadà seguint les petges de Jack London i de tots aquells que es van deixar endur per la febre de l’or a finals del segle XIX. Reverte aconsegueix, com sempre, que t’endinsis en uns paisatges i en una història que resulten fascinants. Cal destacar els dies en què, acompanyat de cinc amics, segueix el curs del riu Yukon amb una canoa i no sense trobar-se amb dificultats. La veritat és que no em veia navegant tants dies enfilada a una canoa, però sí que vaig començar a llegir més coses sobre Alaska i l'oest del Canadà.

El viatge de Reverte, que acaba creuant el Canadà en tren i fent la travessia de l’Atlàntic en un vaixell mercant, resulta una aventura fantàstica i et deixa amb la il·lusió de seguir les passes de l’autor tan aviat com et puguis permetre unes vacances.

1 comentari:

  1. Hola crec que aquest bloc es mereix un premi i crec que l'aconseguireu així que us animo, tot i així crec que els premis Blocs 2011 de Catalunya és dificil guanyar-los hi ha molta gent, i per tant crec que és més facil guanyar en els premis codina blocs (www.premiscodinablocs.org)

    ResponElimina